Swamp ass isn't cute! - Page 2 - ZX6R Forum
 46Likes
Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
post #16 of 32 Old 07-14-2015, 03:37 PM
MotoGP Champion
 
40acres's Avatar
 
Join Date: Mar 2014
Location: Houston, TX
Posts: 3,202

I Ride: 2008 zx6r, 2011 kx250f
Quote:
Originally Posted by MistressOfMayhem View Post
Wow... I'll be cleaning up this thread shortly.
Thank you....
MistressOfMayhem and MsRedz like this.
40acres is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #17 of 32 Old 07-30-2015, 02:52 PM
Squid
 
SickNic's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: In the beautiful wine country of Northern Cali
Posts: 77

I Ride: 2013 ZX6R Black
Air flow

What about a different seat? My Saddlemen Sport seat has a gap in the middle for the mens to hang their equipment, but also does a great job for airflow in the nether regions for ladies. Not sure if that would help or not. But my "area" seems to stay pretty dry!
SickNic is offline  
post #18 of 32 Old 07-30-2015, 03:31 PM
Post Master General
 
AlexZX6R's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: San Dee Ego Haha Americas finest city
Posts: 8,333

I Ride: 2013 ZX6R
They say baby powder works very well. I usually wear my A* suit. Sometimes when I wear my Kevlar pants and its humid out sweat will go through. Not much though.
AlexZX6R is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #19 of 32 Old 07-30-2015, 03:53 PM
World Superbike Champion
 
jd41's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Location: Monterey, California
Posts: 2,403

I Ride: 2014 Kawasaki ZX-6R
Garage
Quote:
Originally Posted by AlexZX6R View Post
They say baby powder works very well. I usually wear my A* suit. Sometimes when I wear my Kevlar pants and its humid out sweat will go through. Not much though.
It was a pain to take my leathers and base layers off after a track day. Then this mysteriously disappeared from my wife's cabinet. . It worked well.

AlexZX6R likes this.
jd41 is online now  
post #20 of 32 Old 07-30-2015, 04:31 PM
Post Master General
 
AlexZX6R's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: San Dee Ego Haha Americas finest city
Posts: 8,333

I Ride: 2013 ZX6R
Quote:
Originally Posted by jd41 View Post
It was a pain to take my leathers and base layers off after a track day. Then this mysteriously disappeared from my wife's cabinet. . It worked well.

Nice. I never have a problem getting out of my under suit or suit. But that's a good idea. Thanks for the tip. Hope it does not make you smell pretty though.
AlexZX6R is offline  
post #21 of 32 Old 07-30-2015, 04:35 PM
World Superbike Champion
 
jd41's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Location: Monterey, California
Posts: 2,403

I Ride: 2014 Kawasaki ZX-6R
Garage
Quote:
Originally Posted by AlexZX6R View Post
Nice. I never have a problem getting out of my under suit or suit. But that's a good idea. Thanks for the tip. Hope it does not make you smell pretty though.
It makes you smell fabulous , but I don't mind. It's a track day in conjunction with aromatherapy.
AlexZX6R and Rickyyp like this.
jd41 is online now  
post #22 of 32 Old 07-30-2015, 04:55 PM
Team Green
 
ffiber1211's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: SoFla
Posts: 150
Side-saddle ?

Love&Prayers out to THUGnCARI
ffiber1211 is offline  
post #23 of 32 Old 07-30-2015, 06:54 PM
MotoGP Champion
 
ZXROM's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: High Plains
Posts: 3,267

I Ride: 08 ZX6R, 94 Vulcan 800, 04 KLR 650, 2008 GSX1300R
Scorpi0, AlexZX6R, Rickyyp and 1 others like this.
ZXROM is offline  
post #24 of 32 Old 07-30-2015, 07:02 PM
Team Green
 
Rickyyp's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Location: Poughkeepsie , NY
Posts: 230

I Ride: black zx6r
LOL ^

I get swamp ass cause of traffic. I just hover a little while riding to air em out. I deal with it. If youre wearing gear, youre gonna sweat. I got a comment on being sweaty after a 90+ day from a buddy. Told him Im wearing leather. What'd did you expect?

-1996 Subaru impreza outback
-1991 Mazda RX-7 t2-swap
-2006 Kawasaki ZX-6R *street fighter* - "Athena"
Rickyyp is offline  
post #25 of 32 Old 07-30-2015, 07:13 PM
World Superbike Champion
 
jd41's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Location: Monterey, California
Posts: 2,403

I Ride: 2014 Kawasaki ZX-6R
Garage
I think the OP is never coming back to this forum. Oh well. Gotta show some respect to the ladies.
jd41 is online now  
post #26 of 32 Old 07-30-2015, 07:18 PM
Post Master General
 
AlexZX6R's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: San Dee Ego Haha Americas finest city
Posts: 8,333

I Ride: 2013 ZX6R
Quote:
Originally Posted by jd41 View Post
I think the OP is never coming back to this forum. Oh well. Gotta show some respect to the ladies.
Nope ,nope and nope. Sure she knows how to handle dicks/jerks.
AlexZX6R is offline  
post #27 of 32 Old 07-30-2015, 08:55 PM
World Superbike Champion
 
jd41's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Location: Monterey, California
Posts: 2,403

I Ride: 2014 Kawasaki ZX-6R
Garage
Quote:
Originally Posted by AlexZX6R View Post
Nope ,nope and nope. Sure she knows how to handle dicks/jerks.
Exactly my point. The same way most do. Ignoring them and leaving.
jd41 is online now  
post #28 of 32 Old 07-30-2015, 08:59 PM
Post Master General
 
AlexZX6R's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: San Dee Ego Haha Americas finest city
Posts: 8,333

I Ride: 2013 ZX6R
Quote:
Originally Posted by jd41 View Post
Exactly my point. The same way most do. Ignoring them and leaving.
No sir. She is legit.
AlexZX6R is offline  
post #29 of 32 Old 09-27-2015, 11:09 AM
Team Green
 
NINJA FTW's Avatar
 
Join Date: Aug 2015
Location: Coatesville
Posts: 125

I Ride: 2015 ZX-6R 30th Anniversary Edition
I get it sometimes on REALLY hot days

Here is what i do. I'm a boy so i guess i can do this i wear shorts like gym shorts under my jeans when i ride. Obviously girls cant really do that but if i were you id cut the yoga pants/ leggings thing out. That is REALLY dangerous. Don't get me wrong it's hot trust me i love when my GF wears them but she will NOT get on the back of her fathers harley or on my bike with leggings and she knows that. She gears up as well as everyone should. Get a pair of RHOK jeans that's what i have i'm pretty sure they make them for woman too and maybe wear like yoga shorts or something underneath? or those thigh yoga running shorts that go down your leg further? If all else fails you can put a maxi pad over your ass crack on your underwear XD Best of luck and ride safe!
NINJA FTW is offline  
post #30 of 32 Old 10-03-2015, 11:13 AM
World Superbike Champion
 
Gawernator's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Location: Hayward, CA
Posts: 1,906

I Ride: 2015 ZX-6R 636; 2009 250R; 1999 KX125
Garage
I love when my girl wears leggings LOL. That Latina ass...
Gawernator is offline  
Reply

  ZX6R Forum > ZX6R Forum > The Ladies Room


Search tags for this page

07 zx6r sweetass seats

,
cute swampass
Click on a term to search for related topics.

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Clean Ass... scoff Pictures 17 01-20-2014 02:40 PM
Swamp Excursions: Race Bikes, Go-Karts, and Bourbon Street davidreaper Adventure Rides 12 11-27-2013 11:19 AM
Hard ass seats GmasterFJ The ZX6R 43 11-14-2012 08:27 PM
ass hurts... liv2ryde100 The ZX6R 13 04-18-2012 05:35 PM
Sweet Ass!! crosswhite The ZX6R 1 04-19-2009 09:59 AM

Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome